Cara Gedik Nak Minta MC 5 Hari

Assalammualaikum

Lamakan aku tak buat entry kan... Last sekali bulan Mei... Maknanya da lebih 2 bulan aku berdiam diri..

Aku minta maaf kat korang semua... Sebenarnya, dalam dunia realiti sebenar, atau kerja hakiki aku.. Aku telah diberikan tugas yang berat untuk menanggung tugas jawatan yang lebih tinggi dari jawatan aku. Tu yang aku kurang ada masa dengan dunia blogger ni..

Gadis Gedik ke Lawak?

Ok, seperti tajuk kat atas, aku nak post video ni saja... Kalau info dari forum dan lain-lain blog yang aku survey... Gadis ni berasal dari Singapura... tidak tahu lah kesahihannya... Tapi tengok muka, memang tahu dah, dia ni asalnya dari gugusan Asia ini..

Papehal enjoy yer... Kalau rajin share la ngan kengkawan..



BlogLeaderTalk
Apabila Orang Lama Kembali Semula Di Sini

Comments