Islam - Dengan Siapa Saya Wajib Tutup Aurat dan Haram Bersalam

Assalammualaikum

Kekadang bila korang balik kampung, pastu jumpa dengan saudara yang jarang jumpa atau diorang berkunjung ke rumah korang. Pernah tak korang terfikir atau terdetik dihati seperti ini...

"Boleh salam ke ni?"

"Kena pakai tudung ke tak ni?"

"Boleh ke pakai seluar pendek jer ni?"

Kalau pernah atau persoalan korang lain sikit.. Aku rasa korang layak untuk baca post aku kali ini..

Dengan Siapa Saya Wajib Tutup Aurat dan Haram Bersalam

Gambar ini aku dapat kat tempat biasalah.... Apa lagi facebook la... So, dengan rasa tanggungjawabnya, aku patut kongsikan kat korang semua...


Semoga dengan post ni, korang dapat bezakan antara pahala dan juga dosa... walaupun ianya hanyalah satu persalaman antara saudara sahaja.

Dengan Izin Allah...




BlogLeaderTalk

Apabila Orang Lama Kembali Semula Di Sini

Comments