Illusi - Cat Badan Bentuk Flamingo

Assalammualaikum

Minggu lepas adalah minggu yang memenatkan dan sibuk untuk aku.... hinggakan blog kesayangan aku ni tersadai tanpa sebarang entry aku buat... hehehe

Sepanjang kesibukan aku, adalah beberapa artikel yang sempat aku sediakan untuk korang... antaranya adalah seperti gambar kat bawah ni...

Illusi - Cat Badan Bentuk Flamingo

Credit to moillusions.com
Apa yang korang nampak dalam gambar ni? Cuba korang tengok betul-betul... hehehe

Manusia yang terlibat dalam menghasilkan foto ini adalah orang yang sangat kreatif dan inovatif... kerana mereka mempunyai idea yang unik dalam menghasilkan gambar yang sehebat ini... 

Dan yang paling mencabar dalam sesi penggambaran foto ini adalah untuk mencari pose atau kedudukan yang betul-betul tepat. Hal ini banyak memberi cabaran kepada model, jurufoto, pengarah dan krew yang terlibat secara langsung ataupun tidak ketika proses penggambaran berlangsung.

Didalam negara kita juga mempunyai orang-orang yang hebat seperti ini... cuma mereka tidak dikenali oleh kita semua... mungkin satu hari nanti kita sendiri akan melihat hasil dari anak seni kita... BANGKIT lah wahai anak-anak seni ku!

Amacam... suka tak?


BlogLeaderTalk

Apabila Orang Lama Kembali Semula Di Sini

Comments