Video Youtube - Kenyataan Zed Zaidi Tentang Artis Luar

Salam.

Korang ada tengok rancangan Melodi tak kat Tv3 hari Ahad aritu... Aku sebab takder keje aritu tu yang aku layankan ajer....

Kontroversi Zed Zaidi dan Aaron Aziz
Aaron Aziz Selepas Anugerah Diumumkan
Rupa-rupanya masih ada kontroversi pasal brader Aaron Aziz kita menang Bintang Popular hari tu... Aku ingatkan tidak ada apa-apa cerita da....

Rupanya ada orang terbaca kat Twitter Zed Zaidi... dia cakap pasal hal ni... aku xtau apa-apa pun pasal ni... so malas la aku nak cerita pasal hal orang...

Tapi kan, naper perlu nak bangkitkan hal ni yer.... dulu zaman hero-hero lain menang Bintang Popular pun ada perkara sama jugak berlaku... ada ajer perkara berbangkit tak puas hati lah, salah undilah, tak adil lah dan sebagainya...

Cuba korang ingat balik kata-kata dalam cerita Seniman Bujang Lapok tu.... "Lu punya nasib lu makan, dia punya nasib dia makan, apa salah kita makan sama-sama"

Ini aku amik kat youtube scene Singh Pak Guard tu cakap... korang tengok kat minit 4.20....


Persoalannya, naper masih perlu ada hasad dengki mendengki?????

Kalau korang nak tengok video Zed Zaidi kene interview dengan pihak Melodi... korang klik kat link ini Video Kenyataan Zed Zaidi Tentang Artis Luar

BlogLeaderTalk
Apabila Orang Lama Kembali Semula Di Sini

.

Comments

CikTeddyCorner said…
dah rezeki dia menang..xyah nk pertikaikan lagi..kan?hehe
SyazwanJaudin said…
tau xper... tak tau sampai bila hal ni nak berlarutan...