Lucky Draw - Tahniah Kepada Encik Putera Kita

Salam

Tahniah aku ucapkan pada en Putera kita... Kerana berjaya menjadi follower aku yang ke 100... Pasni yang ke 150 plak...
putera
En Putera

Hadiah nyer plak, dapat tempat didalam list blog di dropdown tab menu aku dan ada hadiah misteri hahahaha...


follower


Kat sini cita skit pasal en Putera ni...
Nama Betol (mungkin nama ic kot) :   Badrul Hisham
Nama Pena Blog                            :   Putera
Nama Blog                                     :   Lagu dan Diri Ku
Join Blog                                        :   Sejak Feb 2010
Info Diri                                         :    Seorang yang simple dan happy go lucky
                                                          (dia yg kata, bukan aku kata tau......)

Comments

one2paii said…
kalo gua jd followers yg ke 150 .lu bg gua kete honda chivic kat gua lak tau..huhu..kenapa bukan gua..kalo x mesti dapat kete mez ke,alfat ke..adoii..
SyazwanJaudin said…
boleh xder hal.... tapi tunggu gua menang cabutan undi sijil Premium BSN la dulu... Kalau dapat kete gua bg... Kalau dapat peti ais pun gua bg...

Bg kat gua la...

hahaha...
Ka-Ching said…
Hahaha~ Da Follow tadik tapi yg ke 110 xde hadiah gak ke hehehehe(^___^)
SyazwanJaudin said…
Ceh xmalu... gua xpromosi dan buat kontest pun... tunggu yang ke 150... Ada rezeki ada la gua buat kontest...